Zapoznaj się z zasadami, według których pracujemy:
- Zlecenie druku powinno mieć każdorazowo formę pisemną (e-mail wysłany na wyceny@wydrukcyfrowy.com.pl), z wyszczególnieniem
- formatu pracy,
- nakładu,
- kolorystyki,
- papieru,
- innych elementów mających wpływ na proces produkcji,
- danych Zamawiającego do wystawienia faktury VAT.
- Podawane terminy druku dotyczą dni od poniedziałku do piątku, za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy.
- Składając zlecenie, Klient akceptuje koszty druku oraz przesyłki i zobowiązuje się je pokryć.
- Standardową formą płatności jest płatność „z góry” przelewem na podstawie faktury proforma.
- Reklamacje należy zgłaszać w ciągu 3 dni od daty odebrania nakładu w formie pisemnej (e-mail wysłany na wyceny@wydrukcyfrowy.com.pl). Warunkiem rozpatrzenia reklamacji jest zwrócenie 100% reklamowanego nakładu. W przypadku uznania reklamacji Klient otrzyma propozycję poprawienia wadliwego wyrobu bądź zwrotu kwoty zapłaconej za druk.
- Reklamacja w zakresie kolorystyki dostarczonego nakładu będzie rozpatrzona jedynie wtedy, gdy przed zleceniem druku został wykonany i zaakceptowany przez Klienta certyfikowany proof kolorystyczny, bądź gdy kolorystyka nakładu w rażący sposób odbiega od norm przyjętych dla danej technologii druku.
- Przedmiotem umowy między Operatorem Serwisu a Zamawiającym jest wykonanie usługi druku na szczególne zamówienie Zamawiającego, w związku z czym Zamawiającemu nie przysługuje prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość (zob. pkt 3 wyjaśnienia na stronie www UOKiK)
- W przypadku zlecania tego samego druku w odrębnych zleceniach, mogą wystąpić różnice kolorystyczne pomiędzy partiami wynikające z technologii druku. Różnice te nie mogą być przedmiotem reklamacji.
- Nie ponosimy odpowiedzialności za błędy (ortograficzne, literówki itp.) w drukowanych pracach. Obowiązkiem Zamawiającego jest staranne sprawdzenie pracy przed zleceniem druku, w szczególności dotyczy to numerów telefonów i adresów na wizytówkach.
- Wykonawca nie ponosi odpowiedzialności za opóźnienia w dostawach wynikające z pracy firm kurierskich.
- Odpowiedzialność Operatora Serwisu za ewentualne szkody (straty i utracone korzyści) wyrządzone Klientowi poprzez nienależyte lub nieterminowe wykonanie usługi ograniczona jest do wysokości zapłaconego wynagrodzenia za daną usługę.
- W przypadku zlecenia Operatorowi Serwisu wykonania projektu graficznego druku/publikacji, Zamawiający otrzymuje jako efekt prac produkcyjny plik drukarski PDF. Operator Serwisu w ramach wynagrodzenia za projekt nie udostępnia plików otwartych (edytowalnych) ani nie udostępnia fontów (czcionek) czy też elementów projektu, takich jak zdjęcia czy grafiki, których zgodnie z zapisami odpowiednich licencji nie ma prawa rozpowszechniać.
- Ceny przedstawione na stronie www.WydrukCyfrowy.com.pl mają charakter informacyjny, nie są ofertą w rozumieniu Kodeksu Cywilnego.
- Kalkulacje kosztów druku ważne są przez 5 dni roboczych od daty sporządzenia. Warunkiem złożenia zamówienia jest wcześniejsze potwierdzenie aktualnych kosztów druku. Konieczność potwierdzenia aktualnych kosztów druku dotyczy także zleceń, których wyceny znajdują się na stronach serwisu WydrukCyfrowy.com.pl
- Momentem zawarcia umowy kupna-sprzedaży jest moment potwierdzenia przyjęcia zamówienia do realizacji przez pracownika Operatora Serwisu.
- Operatorem Serwisu www.WydrukCyfrowy.com.pl jest CRS Jacek Gruszczyński, ul. Murarska 3c/8, 31-311 Kraków